söndag 1 november 2009

Nyfiken på colaarom

När jag nyss slog på datorn så hade jag fått ett mycket intressant mejl. Det var från polkagrisfabriken och det lyder så här:

Hej,

Tack för det betyget, du har gjort mig lite nyfiken här, så det skulle vara kul om du kunde vidarebefordra xx:s svar till mig.

Trevlig helg

Magnus
xx Polkagris


Naturligtvis ska jag göra det och det känns väldigt roligt att jag väckte nyfikenhet hos tillverkaren av polkagrisar. Det är första gången som någon säger att de själva blivit nyfikna; för det mesta är det ett torrt svar med försvar av produkten och att det inte går att göra si eller så eller erbjuda alternativ. Nu räknar jag inte med att man ska ändra något inom kort, men när väl nyfikenheten har väckts så är det ofrånkomligt att det börjar hända saker, så vem vet hur innehållsförteckningen kommer att se ut om något år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar