tisdag 9 mars 2010

Julmusten

Nu fick jag svar väldigt snabbt. Ska sanningen fram så hade jag fått svar även tidigare, men det var bara ett halvt svar eller hur man ska uttrycka det. Sedan har jag väntat på att rätt avdelning ska höra av sig, men det skedde aldrig. Så här säger man i alla fall nu:

Hej Katharina!

Vi vidarebefordrade din förfrågan till den ansvariga avdelningen, men närvarande finns det inga planer på att ändra mustreceptet. Tidigare mailväxling finns infogad längst ned i detta mail. Vi ska vidarebefordra att ditt önskemål kvarstår.

Med vänliga hälsningar

Krisztina Vajda ▪ Konsumentkontakt



Den tidigare mejlväxlingen såg ut så här:

Hej Katharina!

Tack för ditt mail!

Vi ska vidarebefodra din förfrågan till den ansvariga avdelningen. Generellt strävar vi efter att minimera innehåll av tillsatser och ha så enkla och naturliga produkter som möjligt, utan att göra avkall på kvalitets- och hållbarhetskrav.

Hoppas du har fått svar på din fråga. I annat fall är du välkommen att återkomma till oss på Spendrups Konsumentkontakt.

God fortsättning!

Med vänliga hälsningar

Krisztina Vajda ▪ Konsumentkontakt



Jag kunde för all del ha stött på igen, men jag tänkte att jag väntar på vad avdelningen säger eftersom frågan skulle skickas vidare. Hur som helst så har jag fått ett svar nu och man får väl se det som en fördel att det inte är mustsäsong mer än två gånger om året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar