torsdag 16 juni 2011

Ytterligare svar

Här är ett annat svar som jag har fått om tillsatsfritt smörgåspålägg. Inte heller det lovar något, men jag tycker ändå att det är halvpositivt och jag tror att om många fler trycker på så kan det nog börja hända saker:

Hej Katharina!

Tack för ditt mail.

Vi tar gärna emot önskemål och för dem självklart vidare till berörd avdelning men vi på kundtjänsten kan inte lova något om kommande sortiment i butiken.
Jag har nu lagt in ett önskemål om att ta in fler smörgåspåläggs produkter utan tillsatser.

Våra kunders önskemål är mycket viktiga för oss samt era tankar och åsikter.

Det hjälper oss att göra Lidl till ett bättre företag.

Med Vänlig Hälsning

Karolina

Lidls Kundtjänst
kundtjanst@lidl.se
0201-90 80 70


Jag utgår naturligtvis från att det sista om kundernas önskemål stämmer och det borde det göra. Det är på oss som de lever, men tyvärr finns det fortfarande allt för många som inte bryr sig om vad de stoppar i sig. Det gör jobbet tuffare för oss andra, men vi är nog ganska många trots allt, annars skulle inte media ge så mycket uppmärksamhet åt det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar