tisdag 7 juni 2011

Tesvar

Här kommer svar på mina frågor om te som jag mejlade för ett tag sedan. Det dröjde ett tag, men jag har också dröjt lite med att lägga ut det då jag inte har haft tid faktiskt. Så här ser det ut:

Hej Katharina tack för ditt mail och ledsen att vi dröjt med svar till dig.

Alla smaker i Twinings teer framställs från naturliga ingredienser.
När vi anger en procentsatts så menar vi att om hela te påsen är 100 % så är smaken X antal % av te påsen.


Kindest/Vänligen

Lil Berger
Brand Manager

_____________________________

Haugen-Gruppen AB
Box 185
SE-601 03 NORRKÖPING
SWEDEN
Phone +46-11-36 29 28
Mobile +46-70-600 23 70
Fax +46-11-36 29 40
E-mail: lil.berger@haugen-gruppen.se
www.haugen-gruppen.se
www.twinings.se


Och då det har gått ett tag så kopierar jag inte mina frågor:

Hej, jag köpte ert Voyage Brazilian Baía-te och blev lite konfunderad över innehållsförteckningen. Hur kan en smak mätas i procent och vad innehåller dessa smaker och om de är kemiskt framställda eller utvunna, hur har man gått tillväga då?

Hälsningar Katharina Wallenborg


Svaret kom förra veckan, frågorna skickades 29 april. Men det spelar ingen roll när det är positivt! Med andra ord: Twinings Voyage Brazilian Baía-te är ett bra val om man vill slippa tillsatser och onaturliga smaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar