måndag 8 februari 2010

Nu har jag fått svar om smördegen!

När jag påminde så gick det väldigt snabbt att få ett svar och det var ju bra. Men när jag läste det så kände jag mig ändå inte helt nöjd, så jag mejlade ett par följdfrågor som jag också lägger ut här.

Hej

Du har alldeles rätt det finns inget smör i smördegen, och denna produkt lanserade under detta namn för många år sedan av xxx, det har varit ett antal diskussioner i press om detta, med xxx som är marknadsledare (frysdisken) säger att man tänker fortsätta. Och även vi kommer att fortsätta, men har en idé att sätt till mera information på förpackning

Med vänlig hälsning

Ingemar

-----------------------------------------------------------

Hej,

Tack för svaret. Varför har ni valt att inte ha smör i degen? Blir det för dyrt?

Hälsningar Katharina Wallenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar