måndag 5 oktober 2009

Ishavssallad

Den där ishavssalladen som jag skrev om för inte så länge sedan hade ju en del tveksamma tillsatser, så jag mejlade ju företaget som tillverkar den och fick ett svar där de bad om mitt telefonnummer eftersom de ville ta det den vägen istället för på mejlen.

Helt okej tyckte jag och för drygt en vecka sedan – alltså direkt som jag såg deras svarsmejl – så mejlade jag mitt nummer, men jag har fortfarande inte hört något. Jag har haft ett missat samtal som jag inte vet varifrån det kommer och det är möjligt att det var från dem, men det är ju konstigt om man inte lämnar ett meddelande eller ringer igen. Dåligt tycker jag! Men skulle de höra av sig så ska jag givetvis återkomma och berätta vad de sa om innehållet i salladen.

Kanske är det här med ifrågasättande av innehåll i vår mat mer känsligt än vad man kan tro.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar