söndag 20 oktober 2013

Till Eldorado

Igår efter att jag hade bloggat så började jag fundera på den där makrillen igen och kom att tänka på att nästan alltid när jag kontaktar någon så är det för att fråga om innehållet när det inte är bra. Varför mejlar man aldrig och säger något positivt när det inte finns tillsatser i maten? Jag bestämde mig faktiskt för att göra det nu och skickade därför det här brevet:

Hej,

I helgen köpte jag Eldorados makrill i tomatsås. Inga E-nummer i utan bara vanliga ingredienser. Sådant uppskattas och jag ville bara mejla och säga att vi är många som helst äter tillsatsfritt och det är därför roligt när man läser en innehållsförteckning och blir positivt överraskad då det ofta finns så många tillsatser i maten.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Vem vet, kanske sådana här mejl också har effekt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar