tisdag 8 oktober 2013

Chipsen

Jag skulle ju mejla tillverkaren av de goda Västkustchipsen, men det blev aldrig av i söndags och igår jobbade jag så sent så jag var helt enkelt för trött. Men nu ska jag skicka iväg ett mejl och fråga om aromerna. Jag har nämligen lärt mig att aromer kan vara både naturliga och konstgjorda. Är de naturliga så vill jag ändå veta varifrån de kommer, så svaret lägger jag självklart ut här sedan. Jag tänkte skriva så här och mejla:

Hej,

Jag köpte era goda chips som heter Västkust chips gräddfil och lök och har en fråga om innehållet. Det står att de innehåller aromer och jag undrar varifrån aromerna kommer och om de är naturliga eller konstgjorda.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Jag hoppas att det går snabbare att få svar än med glassen som jag skrev om häromveckan, för jag har fortfarande inte hört något från dem. Kanske man skulle påminna? Fast jag kan för all del ge dem några dagar till, men snart så vill jag veta vad de har att säga om "tillsatsglassen" och om det finns något tillsatsfritt alternativ om man vill köpa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar