onsdag 7 januari 2015

Mer om julskinkan

Jag hade tänkt skriva om något annat idag, men fick ett så trevligt svar, så jag väljer att lägga ut det i stället. Men först mitt eget mejl:

Hej,

Tack för ert svar med förtydligande på det jag undrade över. Ja det gäller nog att vara ute i god tid och det var vi inte får jag erkänna, men skinkan var god och gick snabbt åt hur som helst. Men nästa gång blir det nog en med färre tillsatser om jag hittar en. Kanske från er om ni väljer att satsa på det i framtiden.

God fortsättning, Katharina Wallenborg


Svaret:

Hej igen Katharina!

Kul att höra att skinkan var god. Ja man vet ju aldrig vad vår produktutveckling får för sig att ta fram för produkter. Jag ska framföra er önskan.

Med vänliga hälsningar,

Elina Karlsson Tel: +46(0)8-505 758 13
Kvalitetschef Mob: +46(0)70-736 94 29



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar