torsdag 1 januari 2015

God fortsättning!

Jag får erkänna att jag inte har ägnat bloggen allt för mycket funderande i dag. Första dagen på det nya året och E-nummer har väl inte stått i fokus. Men jag vill ändå göra ett inlägg och ägna några tankar åt vad jag ska blogga om under 2015. Kanske ska det här bli ett år då jag förutom att göra det som jag har gjort tidigare, lägger ner mer energi på att påverka producenter och försäljare?

I maj är det fem år sedan som jag startade den här bloggen och under dessa år har jag skickat åtskilliga mejl till olika företag och personer och jag vet att det är fler än jag själv som jobbar för renare livsmedel, ändå känns det inte dom att det har gått framåt knappt någonting alls. Det är verkligen dags att lägga in en ny växel. Vill du vara med och jobba för bättre mat du också? Bra, för ju fler vi är ju bättre blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar