torsdag 7 augusti 2014

Vart tog tiden vägen?

Jag måste börja med att be om ursäkt för detta oförlåtligt långa uppehåll. Det har ibland blivit en del luckor trots att jag i början skrev i princip varje dag, vilket också har varit min ambition att fortsätta med. Nu har det tyvärr inte blivit så, men långt över 1 månad, så länge hade jag väl aldrig trott att det skulle gå mellan blogginläggen.

Men nu är jag tillbaka och i morgon blir det ett vanligt blogginlägg igen och då om en ny chipssort som jag hittade igår, men ännu inte har provat. Jag är mer än sugen på att öppna påsen ska jag erkänna, men det får vänta. Ibland har även jag karaktär.

Sedan så har jag köpt en sorts kikärtor som jag inte tidigare har provat och sådana brukar inte ha några tillsatser så vi hoppas att det gäller för dessa också, men jag har inte tittat ännu. Intressant så noterade jag förresten igår att en butik som sålde torkade aprikoser av samma märke hade både med och utan tillsats. Det märkliga var att de kostade på öret samma. Vem väljer i det läget dem med tillsatser undrar jag i mitt stilla sinne?

Ja, ja, alla väljer som de själva vill och det finns fortfarande massor av livsmedel att blogga om och jag återkommer alltså i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar