torsdag 7 januari 2016

Påminnelsemejl

1 december så skrev jag ett mejl till en restaurang som jag har besökt många gånger genom åren. Ännu inget svar, vilket jag tycker är väldigt dåligt. Man kan åtminstone svara att "vi återkommer" och tala om ifall man inte kan svara just nu. Men ibland så blir det som det blir och ingen är perfekt. Förhoppningsvis så återkommer de efter min lilla påminnelse.

Hej igen och god fortsättning!

För fem veckor sedan så mejlade jag nedanstående fråga till er, men jag har tyvärr inte fått något svar. Jag ser fram emot att höra från er.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Så här skrev jag i december:

Hej

Jag är väldigt intresserad av mat och dess innehåll och jag tycker både om att laga mat hemma och att gå ut och äta. XXX har alltid god mat, men jag undrar hur ni ser på tillsatser i det ni tillagar. Försöker ni hålla nere tillsatserna/E-numren?

Hälsningar Katharina Wallenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar