måndag 4 januari 2010

Lammgrytkött

Jag köpte grytkött av lamm i november och jag mejlade dem också då jag hade en fråga om ursprunget. Inget svar ännu, så jag kommer att skicka om det här mejlet:

Hej,

Jag köpte ert lammgrytkött som jag måste säga var väldigt fint. Jag tittade därefter på er hemsida och såg att ni endast har lammkött med "ursprung" från svenska gårdar. Vad innebär det?

Hälsningar Katharina Wallenborg


Det är tråkigt att det är så många som inte svarar eller väntar i evigheter på att återkomma. Jag skriver oftast kortfattat och är alltid vänlig (då jag tycker att man ska vara det), så det finns inget som borde göra att jag inte får svar, såvida inte svaret känns obekvämt att skicka så klart. Men nu gör jag alltså ett nytt försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar