tisdag 22 april 2014

Ett år tillbaka

Helt plötsligt så poppar nya funderingar upp i huvudet på en och för mig var en sådan att jag undrar vad jag skrev om för exakt ett år sedan här inne på bloggen. Med andra ord så gick jag tillbaka och tittade och det visade sig att jag hade skrivit om pumpakärnor. Det var dessutom den enda gången som jag hade gjort det, det var vidare enda gången som jag hade skrivit om företaget Sellton, alltså de som producerade de torkade pumpakärnorna.

De har även några andra produkter och på sajten så kan man läsa över deras engagemang för hälsa. Det här bådar mycket gott tycker jag och därför så har jag skickat ett mejl som lyder så här:

Hej,

Jag har precis varit in på er sajt då jag var nyfiken på era produkter. Jag har köpt era pumpakärnor och i dem finns inte ett enda E-nummer, vilket jag var glad över att se. Hur är det med era andra produkter? Jag gissar att ni inte använder er av onödiga tillsatser med tanke på det som ni skriver på sajten, men jag hittar inga kommentarer om detta och heller inga innehållsförteckningar. Jag hoppas att ni kan svara på min fråga.

Hälsningar Katharina Wallenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar