onsdag 23 maj 2012

Det gick snabbt att få svar om fläskytterfilén också, men det är lite kryptiskt. Jag har fått liknande svar tidigare någon gång, men nu vill jag verkligen veta om de tar det jag skrev till sig eller inte så jag mejlade igen och frågade om jag kommer att få något svar.

Så här ser mejlet ut som kom idag:

Hej!

Tack för att du har hört av dig till oss!

Vi har skickat dina synpunkter om fläskytterfilén för kännedom till ansvariga för XXX:s kött. Det är av största vikt att vi får veta vad våra kunder tycker om oss och vår organisation. Det hjälper oss att såväl utveckla som förbättra både våra produkter och vårt arbete.

Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. Vi hjälper gärna till!

Med vänlig hälsning

XXX Kundkontakt
Carina Svensson


Det är bara att avvakta alltså och ett något mer informativt svar hade varit trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar