onsdag 20 juli 2011

Grissinisvar

Minns ni grissinina som jag skrev om i vintras? Efter påminnelse så fick jag äntligen svar den här veckan. Svaret är väl både positivt och kanske inte direkt negativt, men lite märkligt. Så här står det:

Hej

Ursäkta att jag inte har svarat er. Det har glömts bort helt enkelt.
Men, det är inte palmolja i våra grissini från Granforno.

Mvh
XXX
Janne Andersson


Att glömma är mänskligt, så det är helt okej. Jag fick ju mitt svar, i och för sig efter en påminnelse. Men att det inte är palmolja i även fast det står det i innehållsförteckningen är lite lustigt tycker jag. När jag tackade för svaret så kunde jag inte låta bli att påpeka detta och sa att det i så fall har ändrats och att det naturligtvis är bra. Jag menade också att det är bra om det ändras på förpackningen. Eftersom jag inte är lika övertygad som kateringföretaget som säljer dem, så skriver jag inte varifrån de kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar