måndag 9 maj 2011

Boss-kakan

Kanske ni minns att jag berättade om en god kaka som jag hade ätit på en av våra större hotellkedjor. Eftersom innehållet verkade bra och den var så god så blev jag nyfiken på om det verkligen var så bra som det verkade. Jag frågade därför en av personalen som jobbade i fiket och restaurangen, men hon visste inte utan bad mig mejla hotellet, vilket jag gjorde. Jag fick snabbt svar och även receptet skickades, vilket så klart var trevligt. Emellertid så fick jag inte svar på allt som jag ville utan mejlade på nytt och fick alltså till sist det här svaret:

Hej Katharina!

Dessvärre har vi ingen detaljerad information om vad aromaämnen innehåller. Hoppas kakan smakar gott!

Besök gärna våra nya hotell på www.xxx.se/newhotels

Med vänliga hälsningar XX


Lite tråkigt att man inte tar reda på det och jag hade givetvis gjort lite gratisreklam för dem om aromämnena hade varit naturliga. Men, nu fick jag inte veta hur det ligger till med den saken och skriver därför inte var jag har ätit den goda kakan. Dock fick ni veta hur det gick och det är väl alltid något. Men inte var det det enda som jag hade tänkt informera om. Fast ibland får man inte de svar man har bett om och faktum är att vissa bemödar sig inte ens med att svara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar