måndag 1 december 2014

Chipsfråga

Jag fick faktiskt iväg ett mejl i går med de frågor som jag sa att jag skulle ställa angående chipsen. Så här ser det ut:

Hej, för ett tag sedan så köpte jag era chips som heter Höstskörd gräslök & gräddfil. De var jättegoda vill jag börja med att säga, men jag har två frågor angående innehållet. Den första är vad aromer står för och det andra är varför det bara står gräslök på framsidan fast det är mer persilja i.

Passar på att skicka med ett önskemål också och det är att det vore trevligt med chips som har pepparrotssmak.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Man skulle visst få svar inom två veckor, så i mitten av december så ska det alltså komma ett och det lägger jag ut här så klart. Förhoppningsvis så är aromerna inget konstigt och då kan jag även tala om vem som tillverkar chipsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar