onsdag 18 juni 2014

Hamburgare och E-nummer

Idag har jag mejlat ytterligare en hamburgerkedja och skickat följande fråga:

Hej, jag undrar om era hamburgare är fria från så kallade E-nummer? Om inte, vilka innehåller de och har ni planer på att ta bord dem?

Hälsningar Katharina Wallenborg


Kanske minns ni att jag påminde den förra kedjan, som inte svarade på mitt mejl och jag har trots påminnelse inte hört något. Men det får väl bli en andra påminnelse om de inte får tummen ur. Vi får hoppas att den andra har bättre kundservice.

Just restaurangmat är intressant även ur andra aspekter då det ibland visar sig vara en hel del fusk och trista innehåll i maten. Jag hoppas på ett bra svar här. Man kan ju i alla fall vara positiv fram tills att man får svar, är det sedan dåligt så är det ju bara att jobba vidare på att förbättra det genom mejl och genom att äta på annat håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar