söndag 8 juni 2014

Fortfarande inget hamburgersvar

Hur kan det ta 1½ månad att svara? I princip så är det en ja- eller nejfråga. Jag hoppas att de vaknar nu och återkommer. Nu har jag alltså påmint dem. Men vi får se, det kan ha kommit bort i hanteringen och eftersom de har så knasigt formulär, så är ju risken att det fastnar någonstans. Man ska till och med fylla i vilken restaurang som man har ätit på och vilket klockslag! Ja ja, nu är det bara att vänta och se.

Det här skickade jag för 1½ månad sedan, men har tyvärr inte fått något svar:

Hej, jag har en fråga, men hittade ingen mejladress, så därför går jag den här vägen. Det som jag undrar över är hur ni ser på tillsatser i maten. Jag läser på er sajt att ni inte använder GMO-produkter (bra tycker jag) och att smaken är det viktigaste samt att ni värnar om det etiska. Därför undrar jag hur det är om man köper en XX-hamburgare: är den fri från så kallade E-nummer? Jag försöker undvika tillsatser, inte alltid för hälsan utan även då jag inte vill betala för annat än naturliga ingredienser.

Hälsningar Katharina Wallenborg

1 kommentar: