måndag 4 november 2013

Mejl om makrill i tomatsås

För ett par veckor sedan eller så, så mejlade jag och skrev att jag var tacksam för att Eldorados makrill i tomatsås inte innehöll några tillsatser. Igår såg jag att de hade svarat för ett tag sedan, men jag hade tyvärr missat mejlet bland alla andra i inkorgen. Så här skrev de:

Hej Katharina,
Tack för ditt mail. Det är alltid roligt med positiv feedback på våra produkter. Jag framför detta till ansvariga!

Med vänlig hälsning

Karin Hellgren

Axfood Konsumentkontakt
0771-876770
konsument@axfood.se


Det här kanske inte ser så märkvärdig ut, men ju mer jag funderar över det här med positiv respons på sådant som är bra, ju mer övertygad blir jag att det, precis som att "klaga" kan vara en bra väg att gå. Att tala om när man är nöjd är faktiskt väldigt bra när man vill något. Gör gärna samma sak du med. Ju fler vi är som visar vad vi uppskattar, ju bättre är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar