onsdag 25 september 2013

Storhandla?

Torsdag idag och just i kväll eller i morgon är det många som storhandlar inför helgen och det är dessutom lönevecka, så det kommer att vara ännu fler kunder ute i affärerna. Själva blir det först i morgon även om jag ogillar att handla på fredagar då man helst bara vill direkt hem efter jobbet då och få vara ledig, men ibland hinner man inte under veckan och då är det som det är.

Som ni bloggläsare vet så försöker jag att ha någotsånär koll på vad jag köper och jag läser på det mesta, men i morgon ska jag vara petigare än så. Nog för att det säkert kommer att bli några E-nummer inhandlade, annars är det väldigt svårt att få med sig det som man vill, men jag ska fråga efter alternativ där jag inte hittar några. Jag återkommer och berättar hur det gick. Gör gärna samma sak du med, ju fler som frågar, ju mer press blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar