lördag 14 januari 2012

Estrellas grillchips

Jag får erkänna att jag har glömt att mejla och fråga om chipsen som jag skrev om förra veckan. Nu gick jag in på deras sajt för jag tänkte att jag skulle kolla lite mer och titta efter mejladressen och så här står det när man klickar på knappen "Om Estrella":

"Med naturliga ingredienser kan man fånga smakens alla nyanser. Vi var först i Norden med kryddade chips tillagade med enbart naturliga ingredienser. Prima potatis friterad i en förstklassig solrosolja och smaksatt med naturliga kryddor ger ovanligt goda chips helt enkelt".

Det tycker jag är jättebra och då vet vi att alla deras chips är okej om man vill utesluta tillsatser. Däremot så ska jag mejla ändå, för jag vill ha lite mer fakta kring det som finns i grillchipsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar