söndag 9 april 2017

Tryffelsvar

Det tog inte lång tid i fredags innan svar kom om tryffeln. Uppenbarligen så funkar mejlen, men inte deras kontaktruta. Så här skriver de i alla fall:

Dear Ms. Wallenborg,

I apologize about the late answer.

Thank you for your input. It will be taken into account in the future development of our products.

Best regards,


Jeanne Fourmentin
Quality Manager


Man får väl ändå ta det som ett positivt svar även om det hade varit trevligt med en kommentar om min fråga när det gäller sojalecitin och glukossirap i chokladen. Måste man verkligen ha det i? Det verkade de inte vilja prata om. Jag svarade i alla fall och skrev att jag tror att många kunder skulle uppskatta om det tog bort dessa ingredienser.

Inte har jag åstadkommit några stora saker genom mitt mejl, men alla bäckar små...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar