fredag 7 april 2017

Tryffelfrågor

Det har gått mer än en månad sedan som jag skickade det här meddelandet via tryffeltillverkarens sajt, men inte ett knyst från dem. Idag har jag mejlat istället, det fanns en mejladress också fick jag se när jag gick in på deras sajt.

Good day! This Christmas I got two sorts of your delicious truffles in present. I truly have enjoyed every piece of it. The other day I read the content though and saw that you use both soy lecithin and glucose syrup. Is it really necessary to use this in such fine chocolate? I have tasted chocolates without any of these ingredients and it has been just as tasty and the texture has been just as good as well, so I know it's possible.

Greetings and a nice week-end, Katharina Wallenborg


Vi får se hur länge och om de reagerar den här gången, om inte så skriver jag igen. Om de har kontaktuppgifter för sina kunder så ska de väl använda dem också? Jättemärkligt att man har en ruta för meddelanden/frågor, men ingen som svarar. Fast, kanske de gör det nu på mejlen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar