söndag 1 november 2015

Restaurangsvar

Efter att jag hade påmint om min fråga så kom svaret snabbt. Så här ser det ut:

Hej
Ursäkta svara sent pga. sjukdom.
Vår mat innehåller är beror på vilka mat som lagar man det.
Vi har soja.salt.socker.fiskpulver.fisksås.kochuzang(koreanska chilipaste) Kochugaru(Koreanska chilipulver)
ättika.potatismjöl.vetemjöl mm.
Olika mat olika ingredienser lagar vi själv.
Tack

Mvh
sook


Jag mejlade tillbaka och tackade, men skrev inget mer då jag faktiskt inte tror att det skulle leda någon vart. Fast nöjd kan jag verkligen inte säga att jag är. Man skulle ju kunna vara lite välvilligt inställd och säga att de inte förstår frågan, men en restaurang som inte vet vad som menas med tillsatser har jag svårt att tro att den finns. Jobbar man med mat så bör man ju ha den typen av kunskap. Men, de svarade i alla fall, vilket är mer än vad många gör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar