lördag 14 november 2015

Tips om sajt

När jag är ute på webben och letar efter saker så ramlar jag in på en sajt som heter http://matgeek.se/ och som ger ett snyggt och seriöst intryck med trevlig läsning och inte minst länkar till många andra matsidor.

För egen del så har jag varit lite dålig på att verkligen läsa olika bloggar och sajter, även om jag är väldigt intresserad. Jag går in då och då, men mest då jag söker efter något specifikt. Det är synd, för jag tror att jag missar mycket bra. Tid och energi är väl som vanligt det som kommer i vägen, både för mig och andra som inte hinner med allt som de vill. Men det är alltid skoj när man hittar något nytt trevligt och den här sajten kommer jag att kika mer på.

Har du som läser Naturlig kost några bra blogg- och sajttips så hör gärna av dig, så kikar jag in på sidorna och lägger ut dem om de platsar här. Just webben är toppen till att sprida information, inspirera och nätverka med varandra. Allt är inte seriöst, det vet vi, men jag är övertygad om att det mesta är det och det skapar goda kontakter människor emellan och det ger oss mer kunskap för att kunna kräva bättre mat. Inte illa!

Jag vill avsluta med att tala om att jag har försökt att göra länken klickbar, men det fungerar inte trots flera försök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar