torsdag 1 maj 2014

Inga träffar när jag söker på tillsatser, tillsatsfritt och e-nummer

Egentligen så brukar jag inte skriva om något som inte är positivt när jag lämnar ut namn på ett företag och idag är det gränsfall, men efter gårdagens inlägg så blir det en uppföljning. Jag kom ju inte så långt häromdagen då jag blev så glad över alla lokala producenter som Ica maxi i Erikslund säljer åt, men idag så gick jag in och letade lite mer och det blev tyvärr inga träffar. Däremot så vet jag ju att Ica jobbar för bättre mat, så jag är säker på att jag kommer att få ett bra svar. Så här ser mejlet ut som jag skickade:

Hej, jag mejlade er och berättade vad glad jag blev för allt närproducerat som ni säljer. Däremot så hittar jag inget om tillsatser i maten. Jag söker på följande: tillsatser, tillsatsfritt och e-nummer, men får inga träffar alls på det. Hur kommer det sig?

Hälsningar Katharina Wallenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar