måndag 26 maj 2014

Vin igen

Jag har precis beställt vin från en av våra största vinförsäljare via webben och jag vill veta lite mer om deras viner när det gäller odling med mera. Tyvärr hittar jag inget, så det blev ett mejl och det ser ut så här:

Hej,

Nu har jag en helt annan fundering. Det är nämligen så att jag är in på er sajt för att läsa om vinerna och dess odlingssätt samt tillsatser som kan finnas i dem, men jag hittar inget. Är det jag som har missat det bara eller finns det ingen sådan information? Om inte, kan du berätta lite mer om det? Jag vet ju till exempel att inte alla har resurser att certifiera sig, men ändå odlar ekologiskt. Om ni ställer vissa krav så kan det vara intressant att få veta det.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Vill man veta saker så får man ofta ta reda på dem själv, men snart så hoppas jag kunna redovisa svaret här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar