onsdag 13 juni 2012

Trögt att få svar

Efter att jag hade skrivit till XXX om fläskytterfilén så fick jag snabbt svar, men när jag skrev en andra gång, vilket är nästan två veckor sedan, så blev det tyst. Jag trodde nog att det skulle ta några dagar till, men inte att det skulle gå så här lång tid då de var ganska snabba första gången.

Man kanske ska vara försiktig med slutsatser, men nog ligger det nära till hands att tänka att frågan helt plötsligt blev obekväm? Nu har jag mejlat på nytt och så här skrev jag:

Hej,

Eftersom jag inte har fått något svar på mitt andra mejl (fick inte fullständigt svar på mitt första) så skriver jag nu på nytt. Ibland blir det ju lite krångel med det tekniska och om det nu skulle ha kommit bort eller råkat bli raderat så kommer min första fråga samt följdfrågan efter ert svar här igen.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Har du själv försökt få svar och inte fått det? Mejla gärna till mig och berätta i så fall. För det är ju intressant att man säljer sådant som inte tål att granskas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar