måndag 19 mars 2012

Fruktkusarna

Ja jag kunde inte låta bli att skicka med en liten synpunkt:

Hej,

Tack för det utförliga svaret. Jag har absolut fått svar på mina frågor. Skickar dock med en liten fundering: jag tror att de som väljer orangea aprikoser gör det för att de helt enkelt tror att det är så de ser ut när de är torkade. Om man upplyser om att de inte ser ut så naturligt så är jag övertygad om att många hellre väljer bruna aprikoser i ert bröd.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Och svar på det lät inte vänta på sig:

Tack själv Katharina för responsen. Det är verkligen jättebra att jag fått tagit med det med våra ansvariga produktutvecklare och råvaruansvariga. Det uppskattas även av dem, det märker jag sett till de funderingar och diskussioner som kommer upp.


Vänligen

Lars Melander
Konsumentkontakt


Roligt när det blir positiv respons och man visar att man lyssnar på det vi som enskilda konsumenter säger. Vem vet, kanske får vi snart se osvavlade aprikoser i bröd framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar