tisdag 9 oktober 2012

Vinsvar

Jag fick svar mycket snabbt på mitt mejl förra veckan, men jag har tyvärr inte hunnit lägga ut det, men här kommer svaret:

Hej Katarina,

Tack så mycket för ditt intresse för vårt sortiment.

Vi kan meddela dig att våra vinproducenter arbetar efter ekologiska synpunkter.

Dessutom undergår våra viner ständiga kvalitetskontroller och analyser som genomförs av både våra inköpare och oberoende laboratorium.

Våra inköpare är regelbundet på vingodsen för att informera sig om ny odlingsteknik, arbetet på vingodsen och aktuella årgångar. De positiva intryck av våra affärspartner har lett till ett förtroendefullt samarbete.

Vi hoppas att du har nytta av dessa informationer. Om du har fler frågor är du välkommen att återkomma till oss.

Med vänliga hälsningar
Nadine Erler

XXX


Det låter väldigt bra, men jag är ändå nyfiken på det här med tillsatser så jag skickade ett nytt mejl. Vi får se vad de säger nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar