torsdag 4 oktober 2012

Vin via webben

Jag har ju bloggat lite om vin och sagt att jag ska rota mer i detta och igår fick jag äntligen iväg ett mejl och det ska bli spännande att se svaret.

Så här skrev jag:

Hej,

Jag har nyligen köpt en kartong med viner från er och jag har även besökt er webbsida och tycker att den är både snygg och lättöverskådlig och ser nu fram emot att få prova vinerna som jag har beställt. Med detta sagt så har jag ett par frågor; jag saknade nämligen information på webben om vinerna utöver information om smak, druvor osv. Eftersom jag är intresserad av livsmedel över huvud taget, så är jag nyfiken på hur era viner odlas och då tänker jag främst på eventuell besprutning av druvorna, men självklart även arbetsförhållanden hos personalen. Undrar också om det finns några tillsatser i vinerna?

Jag hoppas att ni kan svara på mina frågor.

Hälsningar Katharina Wallenborg


Sajten ger verkligen ett seriöst intryck och att jag nappade på deras erbjudande för ett tag sedan hade bland annat med deras informativa broshyr att göra som jag fick i brevlådan. Roligt att kunna köpa sådant som inte finns att få tag på på systembolaget också. Är vinerna prisvärda så är man dessutom ännu mer angelägen om att de i övrigt är bra då man gärna handlar mer hos företaget i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar