onsdag 30 december 2015

God fortsättning!

Jag hoppas att julhelgen har varit bra och avkopplande. Vi behöver verkligen det här avbrottet i vintermörkret och nu är det dessutom snö ute. Fast visst hade det varit härligt om den hade kommit innan jul? Maten då? Blev det tillsatsfritt eller slank det ner en del E-nummer? Både och här hos oss måste jag säga. Men det är ärligt talat inget som jag har funderat över de här dagarna och i morgon är det nyårsafton och det nog bli några tillsatser då med, även om det blir betydligt färre än på julbordet.

Nu är det bara idag och i morgon kvar av det här året och nästa kommer för min del att se annorlunda ut, vilket innebär större möjligheter till bloggande, vilket jag ser fram emot och jag hoppas att du vill fortsätta läsa mina matinlägg och gärna engagera dig du också. Visst kan vi göra skillnad om vi är många som kräver bättre mat i våra affärer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar