lördag 23 mars 2013

Dåligt med bloggande

Ja vad ska man säga, det har varit väldigt dåligt med bloggandet den här månaden. Jag som hade ambitionen att blogga oftare än vad jag har gjort på senare tid, nu har det istället blivit ett väldigt långt uppehåll. Jobb och skola har kommit emellan, men det är egentligen ingen ursäkt tycker jag, för om man har en blogg så ska den skötas och det har jag inte riktigt gjort känner jag. Men det är trots allt den förklaring som jag har.

Hur som helst så har jag ett par saker som jag planerar att skriva om och i morgon så blir det om kycklingfiléer.

Nu vet ni som läser att det är på gång i alla fall och jag får återigen be om ursäkt för att det inte har varit så stor aktivitet här inne som det borde. Men vi ses i morgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar