torsdag 2 februari 2017

Bloggen och dess innehåll

Nu har jag bestämt mig, min blogg kommer fortsättningsvis att innehålla mer än bara vilka tillsatser som finns i olika livsmedel. Jag har visserligen frångått den principen då och då och skrivit om annat som kastrering av grisar, EU-märkningar på mat, sötningsmedel med mera, men nu har jag alltså bestämt mig för att bli lite vidare i min blogg. Det är inte samma som att E-nummer kommer att bli osynliga här, eller skuffade åt sidan, men efter snart åtta års tillsatsbloggande så inser jag att jag dels vill uppdatera bloggen och samtidigt göra den mer publik och förhoppningsvis tilltalande för fler än dem som liksom jag brinner för vilka tillsatser det finns i det vi äter. Innehåll i mat är så mycket mer och det finns dessutom mycket annat som är spännande och som jag skulle vilja rota mer i. Jag hoppas att ni är med mig även framöver nu när innehållet blir mer varierat.

Tips på sådant som kan vara intressant tas tacksamt emot på k.wallenborg@mail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar