fredag 23 november 2012

Inget palmoljesvar

Nu har det gått en hel vecka sedan jag mejlade och frågade om palomljan i tryffeln som vi hade ätit här hemma. Det var en följdfråga eftersom det visade sig att den vegetabiliska oljan i innehållsförteckningen var just palmolja (surprise!). Som medveten kund så ville jag självklart veta att den var ekologisk och det var det som jag inte fick svar på. Så tills vidare utgår jag ifrån det, rätt eller fel att dra slutsatser före svar, men då det första svaret kom på en dag eller så, så är det svårt att inte göra det.

Så här skrev jag i mejlet som jag skickade nyss:

Hello,

It seems as my latest e-mail didn’t went through to you, so I resend it and hope it will reach you this time.

Best regards, Katharina Wallenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar