torsdag 21 mars 2019

Matmotionssvar

Det gick snabbt att få svar från Centerpartiet. Redan i dag kom det. Inte ofta man får svar så snabbt när man mejlar någon. Men jag är ändå inte helt nöjd. Så här står det:

Hej!

Tack för ditt mail. Motionen bifölls inte, och jag vet faktiskt inte riktigt om regeringen plockat upp några av åtgärderna i sitt arbete ändå, så tyvärr har jag inget positivt besked att ge dig.

Men tack för positiv feedback på motionen!

Hälsningar
Kristina

Kristina Yngwe

Ordförande Miljö- och Jordbruksutskottet
Riksdagsledamot för Centerpartiet, Skåne läns Södra


Nu vet vi visserligen att den inte bifölls, vilket i sig är beklagligt då den var så bra, men sådant händer. Däremot så tycker jag att Yngwe kunde ha tagit reda på lite mer och lämnat ett utförligare svar. Jag får leta vidare alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar